Whenever I say...

Remember to give me a LIKE @ my FaceBook Page, TQ!

~ ♫ ~

:: 我喜欢。雨天。23/04/12

:: 我的第一本插画电子书 ~《星星不见了》, 已经出街了,APPLE APP 形式下载。
LIKE我设在FB的专页!
谢谢你们!:) 12/11/12

:: Apple App download 星星不見了




23.10.10

I Miss You


5 comments:

Anonymous said...

Man, really want to know how can you be that smart, lol...great read, thanks.

phine=pik=phinepik=AhPik said...

nie, i like this drawing...
你还好吗?
我想你了。。。。。。
说出了我的心声。。。

Ann c. said...

pik pik~

我也想你了...... T。T

奈奈 said...

你還好嗎
我也想妳了>"<

Ann c. said...

谢谢奈奈~
你好吗?好久不见了噢!
还记得刚认识你的时候差不多是一年前呢!
感激你还没忘记我!:)